Wednesday, 13 December 2017

Batalion es trading system


Innowatorzy produktów oprogramowania dla architektury-inżynierii 8211 Budownictwo (AEC) w pionie obsługujących organy rządowe i przedsiębiorstwa budowlane SoftTech Engineers Pvt. Ltd specjalizuje się w opracowywaniu niezawodnych i światowej klasy produktów oprogramowania dla niszowej architektury Architecture-Engineering-Construction (AEC). Nasze produkty umożliwiają klientom obniżenie kosztów, zwiększenie wydajności, skuteczną kontrolę i lepsze wykorzystanie zasobów pod względem ludzi, infrastruktury i obsługi klienta. Nasze produkty renomy: AutoDCR to nagradzany produkt krajowy, który zrewolucjonizował proces kontroli planu budowlanego w organach zarządzających. Obecnie jest wdrażany w 50 ULB w Indiach System Zarządzania Informacją o Pracach Publicznych PWIMS, internetowa aplikacja "gotowa do użycia" (COTS) do zarządzania podstawowymi procesami funkcjonalnymi planowania prac, zakupów i konserwacji w organizacjach prac publicznych. OPTICON to solidne oprogramowanie do zarządzania konstrukcją, zaprojektowane specjalnie dla organizacji budowlanych. Dzięki inteligentnie zbudowanym modułom do projektów, finansów, maszyn do wzmacniania instalacji, twoje projekty budowlane są zapewnione z pozytywnych zwrotów. Usługi BIM Wirtualizacja projektu zyskuje na znaczeniu każdego dnia. Dzięki dostępności modelu 3D, przed rozpoczęciem faktycznej budowy ma wiele zalet. Dzięki BIM projekt pozostaje spójny, skoordynowany i dokładniejszy dla wszystkich interesariuszy. Posiada 750-letnie doświadczenie i szczegółowe badanie klienta SoftTech Engineers Pvt. Ltd opracowała e-zarządzanie i produkty ERP dla budownictwa, mając na uwadze specyficzne potrzeby naszych klientów, możesz mieć pewność, że Twoja firma jest w dobrych rękach. Produkty od SoftTech Engineers Pvt. Ltd. zapewnia: Wzrost produktywności Koncentracja na podstawowej funkcji firmy Poprawione dolne linie Zachowaj aktywa swojej firmy Inwestowanie czasu i pieniędzy w technologię biznesową SoftTech Engineers Pvt. Z oo jest zaufanym współpracownikiem w twoim triku na sukces. Szczegółowa lokalizacja (aktualny status) C - 18 kwietnia 2009 r. Udaliśmy się, aby przyjrzeć się R-28 w Jeffersonville GA ostatniej jesieni 08. Dowództwo całkowicie zniknęło i duży magazyn teraz siedzi na stronie. Launch pad nadal tam i nie został zakłócony. widok z powietrza Skrzyżowanie autostrady I-16 i Ga. 96. Stanowisko dowodzenia jest w całkiem dobrym stanie ze wszystkimi budynkami, boiskiem do koszykówki, wieżami radarowymi, a nawet słupami i liniami energetycznymi, mimo że teren wymaga dobrego koszenia. Zbadałem teren 2 tygodnie temu września 2000 r. I dobrze się bawiłem robiąc to 32N 37 30, 83W 21 50, 21 km E z Warner Robins, Georgia L - (Twiggs County Board of Education) 18 kwietnia 2009, Poszedłem wyglądać na R-28 w Jeffersonville GA ostatniej jesieni 08. Uruchom pad nadal i nie został zakłócony. widok lotniczy Zatarty - ładne nowe budynki szkolne. GPS32-37-39 83-21-01 Zobacz stronę internetową (maj 2008) Per macon198story329451.html urzędnicy ze specjalizacją pirotechniczną, Inc (na starych wyrzutniach Robb AFB Nike Site R-88) zostali oskarżeni przez władze federalne. Przykro mi, jeśli nie było więcej emocji na stronie Nike PO armii lewej. Zwróć też uwagę na przedmioty w Peach Metals. Zanieczyszczono obszar IFC na R-88 i obecnie jedynym zagrożeniem jest wyciek z skażenia ołowiem. Strona została w dużej mierze wyczyszczona do 2002 roku. (Grudzień 2002). Mam również ten biuletyn, w którym strona Byron R-88 jest przekształcana w firmę zajmującą się wyposażeniem restauracji i magazynów. Mam mniej głupich spojrzeń od kierowców, że wezmę więcej zdjęć. (Listopad 2002) Minąłem R-88 w pobliżu Byron, GA dzisiaj i odkryłem, że IFC jest zburzony. Dach zaciągniętych koszar został usunięty, a budynek administracyjny wydawał się być zrównany z ziemią. Prawdopodobnie jest tak samo dobrze, jak obszar był w złym stanie. Mam nadzieję, że wkrótce będę mieć zdjęcia. Dzięki - Ken Turner na obrzeżach Byrona na Boy Scout Road. Zjedź z Hartley Bridge Road 1-75, idź na zachód i jedź dalej, aż do milę od linii Crawford County. Po minięciu stacji benzynowej mogą podążać w górę drogi Boy Scout i zbliżyć się do Juniper Creek Road na milę przed przybyciem do zaniedbanej dzielnicy w pobliżu granic miasta Byrons. Z Boy Scout Road zobaczysz chatę strażniczą, kilka baraków, sale startowe i część wież radarowych HIPAR i TTR. Jadąc na Juniper Creek Road dojdziesz do zalesionego obszaru, który odsłania trzy wieże. Jednym z nich jest HIPAR, a dwa pozostałe śledzą i celują w wieże radarowe. Jan.2000 - Jedyne nietknięte struktury to budynek frontowy na prawo od bramy (urzędy administracyjne), chatka strażnicza, oficyna w pobliżu wieży MTR i budynek naprzeciwko baru. Widziałem jeden budynek z czymś, co wyglądało jak piwnica, może to być jednostka IFC GPS32-40-28, 83-45-55 Loc: NE Albany, US-82 Cur: (P) Miller Brewing Company, Federal Job Corps Center Nov 2017 , skolonizowane bezpośrednio za budynkiem Btry Hqs (TU-28), w którym obecnie mieści się dom spokojnej starości. C - 4 W Sylvester, N z nas 82 ((I) prywatny dom spokojnej starości) GPS31-33-16, 83-54-56, L - 3 W Sylvester, N z nas 82 ((I) Midway Auto Parts) GPS31- 33-23, 83-54-19, C - 9 NW Albany, S of US 82 ((I) Anchorage drug alcohol rehab centre) GPS31-38-01, 84-15-24 L - 10 NW Albany, S USA 82, E of Winnifred Rd ((O) osiedle mieszkaniowe) GPS31-37-51, 84-16-34 GOOGLE MAPS - lokalizacja Niemiec na bateriach Nike - zauważono w kwietniu 2017 r. Wczesny dokument NATO o NIKE w Europie AIR DEFENSE 195657 Spotted by Thomas Page Strona internetowa poświęcona zaangażowaniu Francji w Nike z mapami. Hohenkirchen, 20 km NW Wilhelmshaven, Niedersachsen (styczeń 2006) HohenkirchenWangerland - 35. USAAD HQ, Wangerland Kaserne jest teraz całkowicie wycofany ze służby. Holenderska firma zakupiła garnizon i planowany jest park rozrywki. Rodenkirchen, 30 km ESE Wilhelmshaven, Niedersachsen (styczeń 2006) Garnizon Rodenkirchen został całkowicie zniszczony (obszar administracyjny) Wiesmoor, 20 km ESE Aurich, 30 km WSW Wilhelmshaven Niedersachsen aktualne zdjęcia strony (Dornum) 20 km na północ od Aurich, 40 km WNW Wilhelmshaven Niedersachsen NorthCentral area - obsadzony przez oddziały holenderskie 12e Groep Geleide Wapens 12. grupowa broń szturmowa (holenderskie siły powietrzne) Bramsche Bramsche, 20 km N Osnabruck, Niedersachsen mówi, że kwatera główna nie była w Bramsche, chociaż większość ludzi tam mieszkała. Siedziba główna znajdowała się na wschód od miasta Hesepe. To około 5 km na północ od Bramsche. To był mój tata, który stacjonował w 118sqn, a później ściśle współpracował z amerykańskimi strażnikami więziennymi, ponieważ pilnowali głowic jądrowych tak długo, jak te pozostawały w Niemczech. strona internetowa HQ Hesepe jest nadal widoczna i jest prawdopodobnie używana do jakiegoś innego celu w tej chwili. Vrden, (próbując umaskowanego o) 10 km NW Bramsche Niedersachsen pozostałości po wodowaniu są widoczne na południe od Vrden. Handorf, 20 km ENE Bramsche Niedersachsen, tereny startowe, Nie wiem, gdzie się znajdował, ale chyba na wschód od Handorfu poniżej innej bazy wojskowej. (Handorf w pobliżu Mnster, więc nie ENE Bramsche, ale około 50 km SSE z Bramsche, NE od Mnster) Borgholzhausen, 40 km Południowe rejony lądowe Bramsche Nordrhein Westfalen są widoczne na wschód od Schppingen. Essen, 40 km N Bramsche Niedersachsen 121sqn był w pobliżu Bohmte, ale nie mam pojęcia, gdzie i nie mogę znaleźć żadnych pozostałości. Schoppingen, 60 km SW Bramsche Nordrhein Westfalen Zdjęcia zrobione 2006 przez A. J.M. Obszary wyrzutni Weijenberg są widoczne na wschód od Schppingen. Erle, 10 km NW Dorsten, 100 km SW Pozostałości po wodowaniu w Bramsche Nordrhein Westfalen widoczne są na wschód od Erle. Nordhorn, 60 km W Bramsche Niedersachsen pozostałości po wodach są widoczne na wschód od miasta Hesepe, na południowy wschód od Nordhorn. Rheine, 40 km WSW Bramsche Niedersachsen pozostałości są widoczne na zachód od Rheine, na południe od bazy lotniczej. Obszar centralny - obsadzony przez oddziały belgijskie i niemieckie Msl Group (belgijski) (2 punkty bazowe) Grefrath (przeniesiony do Dren w 1986 r.) (Belgijskie bataliony Msl są również nazywane skrzydłami Msl) Dren miał element wsparcia (GSUDSU), zwany także skrzydłem wsparcia Msl 9 Msl Btn (belgijski) 504th US ARTY Det Grefrath Obsługiwane specjalne głowice To była holenderska strona, którą przejęliśmy. Xanten, 50 km NNW Dusseldorf, Nordrhein Westfalen Kapellen, 40 km NW Dusseldorf, Nordrhein Westfalen. znajduje się na drodze między miastem Kaster (jak masz to na liście) i Putz (nazwał go Site Putz przez załogi NATO). Nazwaliśmy miejsce Kaputz. Było to odpowiednie. Hinsbeck, 40 km WNW Dusseldorf, Nordrhein Westfalen (6 km od Grefrath) Erle, 10 km NW Dorsten, 60 km N Düsseldorf Nordrhein Westfalen (dawna strona holenderska) 13th Msl Btn (belgijska) 43. US ARTY DET Dren 40 km WSW Cologne - strona internetowa obsługiwanych specjalnych głowic - 13th Missile Wing (dawniej belgijski Nike) Nideggen 45 Km SW Cologne Nordrhein Westfalen - listopad 2007 r. - Zintegrowany z baterią obszar kontroli ognia znajdował się w Nideggen i obszarze wyrzutni w Thum, może pięć kilometrów dalej. (Sierpień 2017 r.) Budynki Thum (A43d) zostały spalone przez miejscowych, aby spłynąć z Arbitrów Gastowych ze wschodniego wschodniego wschodniego wschodu, kilka lat po opuszczeniu Stanów Zjednoczonych i Belgów, prawdopodobnie na początku lat dziewięćdziesiątych. Blankenheim, 60 km SSW Kolonia Nordrhein Westfalen Euskirchen, 40 km SSE Kolonia Nordrhein Westfalen Kaster, 30 km WNW Kolonia Nordrhein Westfalen Warendorf, 70 km NE Dortmund teraz Strona Patriot (21 miejsce FLARAK) Szczegółowa lokalizacja od stacji NIKE 1. FlaRakBtl 21 to Ennigerloh - Westkirchen 20Km S od Warendorf. Echtrop, 50 km E Dortmund, 80 km ENE Dusseldorf, Nordrhein Westfalen Holzwickede 30 km ENE Dortmund, 60 km NE Dusseldorf, Nordrhein Westfalen (sierpień 2017), jak pamiętam amerykańską część strony Holzwickede zamknięte późnym latem lub wczesną jesienią 1985. Datteln 30 Km N Dortmund, 60 km NE Dusseldorf, Nordrhein Westfalen StBttr, VersBttr FlaRakBtl 22 Oedingen 50 km SE Dortmund, 100 km E Dusseldorf Burbach, 20 Km N Bitburg, 75 km NE Koblencja Nadrenia-Palatynat (styczeń 2006) Siegerland Kasern ( Burbach) - Garnizon zostaje wycofany ze służby, na terenie obiektu planowane jest prywatne lotnisko. (52-te USAAD, jak myślę) Waldbrol 30 km ESE Cologne Marienheide 50 km ENE Cologne opuszczony W Niemczech było więcej holenderskich eskadr nike, choć to było przed moim czasem. Dlatego nie mogę być bardzo konkretny. Na początku lat 60. istniały 2 holenderskie grupy rakietowe w Niemczech z Nikami: 1 GGW i 2 GGW. Obaj mieli 4 eskadry, więc w sumie było ich 8. Prawdopodobnie początkowo były to wszystkie eskadry Ajax. Kiedyś we wczesnych latach 70. obie grupy rakietowe zostały połączone, by utworzyć 12 GGW. (Myślę, że arytmiczna nie była mocną stroną MOD, ponieważ zdecydowali, że 1 2 12). W wyniku fuzji 4 eskadry zostały zamknięte. Nadal można dostrzec, że pochodziły z niej 4 eskadry przechwytujące. Pierwsza cyfra w liczbie eskadry pochodziła z oryginalnego numeru grupy rakietowej. Tak więc 120 i 118 sqn były z 1 GGW, a 220 i 223 z 2 GGW. Nie znam lokalizacji i numerów eskadr, które były zamknięte, z wyjątkiem jednego. To był 121 Sqn. w Bhmte. Znajdowałem się na północny wschód od Borgholzhausen, jak pamiętam. 1 GGW znajdował się bardziej na wschód, a 2 GGW znajdowało się bardziej na zachód od RFN. W tej części Niemiec istniał podwójny pas rakietowy, który miał bronić siedziby AFCENT (Allied Forces Central Europe) w Brunsum. Po połączeniu 2 grup rakietowych nadal istniał podwójny pas, choć nieco przerzedzony. Były też 3, 4 i 5 GGW. Ale były to grupy Hawk Missilie (no wiesz, te małe petardy -)). Gdy połączono 1 i 2 GGW, 3 GGW zostało całkowicie zamknięte. Myślę, że to wszystko, co pamiętam w tej chwili. mówi (MAJ 2008) To nie było 3GGW (Blomberg), ale 4GGW (Hessisch-Oldendorf), który został zamknięty. Pozostałe 12GGW (Nike) i 3 i 5GGW w końcówce Triad (Hawk, Partiot i Stinger). A ten post ma Bhmte w tym, co powinno być Bohmte. . Myślę, że stacjonowałem w opuszczonej bazie Nike w Niemczech. Stacjonowałem w małym zakładzie lotniczym w pobliżu Kaiserslautern w Niemczech w 1985 roku. Na miejscu było kilka porzuconych przyczep radarowych, które wyglądały bardzo podobnie do tych na wystawie w miejscu 88. Jeden koniec podstawy miał jakieś duże konstrukcje przypominające wieszak, zbudowane z korodowanej stali. Boki były otwarte, a dach był pochylony pod ostrym kątem. Być może zaprojektowano go w taki sposób, aby pociski mogły być wznoszone pod dachem. Pomiędzy tymi strukturami znajdowały się małe budynki mieszkalne z bardzo grubymi szklanymi otworami widokowymi. Niektóre stare przyczepy elektroniki były używane przez moją jednostkę do przechowywania i mobilne stanowisko dowodzenia. Wszelkie pomysły, co to może być FRIEDRICHSHAFEN, to strona 2521, która miała HQ i 2 batuty: zwaną 1. i 2. eskadrą. Byłem w 2. eskadrze. 1521 został stacjonowany w STETTEN (2 batuty i kwatera główna) z eskadrami w MUSSINGEN, INNERINGEN i MENGEN SASCOM TIME FRAME ZA 50YJ USAAD Od: Patrick Stephens - listopad 2018 509. USAAD (SASCOM) Historia oderwania tak blisko, jak mogę fragmentaryczny montaż. W marcu 1966 r. 509. oddział artylerii armii amerykańskiej został aktywowany w Fort Bliss, aw marcu 1967 r. Jednostka została rozmieszczona w Niemczech w 570. USAAG. W październiku 1978 r. 509. została przeniesiona do 5. Oddziału Artylerii Armii USA. Zespoły A. B, D i HQ zostały rozmieszczone w 1967 r. Oryginalną konfiguracją był Team-Handorf, B Team i HQ - Vorden, D Team - Borgholzhausen. wydaje się, że w pewnym momencie w 1976 roku zespół w Handorf (pierwotny zespół A) został dezaktywowany, B Team został przemianowany na Drużynę, a D Team został przemianowany na B, a czasami w tym samym czasie C Zespół otworzył sklep w Schppingen 509. został unieczynniony w 1988 r. LA - Keratea, IFC - Keratea Mount (czerwiec 2009) Team, strona IFC - 37.791473,23.96693 Team, Missile Site - 37,75812,24.012744 Warto również zwrócić uwagę (jeśli nie jest to intuicyjnie oczywiste dla odwiedzających Twoją stronę), że strony te były użytkownikiem NATO witryny. Z wyjątkiem bezpieczeństwa obszaru objętego wyłączeniem obszar ten należał do i był obsadzony głównie przez 350. Nike Squadron z HAF (Hellenic Air Force). Magazyny na tych stronach nie były pod ziemią. Witryna zespołu A wygląda na nietkniętą. Zobaczysz trzy budynki naziemne. Przy użyciu współrzędnych budynki o godzinie 12 i 8 są w strefie wyłączonej. To były te z głowicami nuklearnymi. Możesz zobaczyć szyny wychodzące z budynków i wydaje się, że wyrzutnie są nadal nienaruszone (przynajmniej w momencie, w którym został zrobiony obraz satelitarny). Trzeci budynek, który ma około 2:30, miał HE. Po pojawieniu się obrazu pojawiły się także 3 wyrzutnie. Jednak wydaje się, że zarówno szyny, jak i wyrzutnie zostały usunięte. Na podstawie niektórych komentarzy innych osób, jeśli systemy zostały przekazane do HAF, budynek ten prawdopodobnie został wycofany z eksploatacji. Druga współrzędna wskazuje na stronę IFC. Ta góra wychodzi na miasto Keratea. Ze zdjęć, które przyłączyłem, oczywiście nie używano go przez jakiś czas. Koropi - widok na Ateny (czerwiec 2009) B Team, Missile Site - 37,891192,23.845696 I Ed Thelen poinformowano (marzec 2004 r.), Że jednostka Nike Hercules w Koropi została wycofana z eksploatacji w styczniu 2004 r. I że Koropi będzie magazynem w przypadku greckich urządzeń Nike. Informacje od osoby, która mówi, że podał fałszywe nazwisko - System ten został wycofany z działania 31 stycznia 2004 r. Do tego czasu był w pełni operacyjny, mimo że brakowało części niekrytycznych. Każdy obszar Launcher w Grecji miał trzy, w sumie 9 pocisków w stanie gotowości. Rozumiem, że strona Koropi stanie się magazynem wszystkich materiałów Nike w Grecji. Byliśmy najlepsi Istnieją podpowiedzi, że amerykański system rakiet Patriot zastąpił system Hercules. Dla tła, patrz list od pana Periklis, z datą Decenber, 1997 poniżej. L. A. - Koropi, I. F.C. Himitos Mount 3rd Battery C Team (czerwiec 2009) C Team, Missile Site - 38.194567, 23.788847 - Sąsiaduje z miejscem budowy nowego osiedla mieszkaniowego. Czterdzieści lat temu nic tam nie było. L. A. - Katsimidi, I. F.C. Parnis Mount Erthrea (Kreokouki) - około 10 km na południe od Teb (Thivai) Chciałbym poinformować ciebie i wszystkich facetów z NIKE, że po 40 latach udanej służby w Hellenic (greckim) Air Force, NIKE HERCULES jest słodką historią dla naszych Siły zbrojne. Likwidacja rozpoczęła się kilka miesięcy temu i potrwa jeszcze kilka. Odtąd PATRIOT poprowadzi Obronę Powietrzną do nowego stulecia. Od: Zorzovilis Periklis (zorperhellasnet. gr) Wysłane: wtorek, 2 grudnia 1997 r. 23:59 Temat: Hellenic Air Forces 350th Missile NIKE Group Szanowny Panie, jestem wolnym dziennikarzem z Grecji pracującym dla Modern Army i Modern Air Force Navy Opinie. Znalazłem twoją stronę o amerykańskich siłach obrony powietrznej i systemie rakietowym NIKE bardzo szczegółowym i bardzo interesującym. Pozwolę sobie poinformować, że oprócz Turcji i Korei Południowej, 350-tysięczna grupa rakietowa Hellenic Air Forces obsługuje system NIKE - HERCULES dla obrony powietrznej na większym obszarze Aten. W 10 - letnim planie modernizacji dla Greckich Sił Zbrojnych uwzględniono system wymiany. Zawodnicy są odmianą rosyjskiego S-300 i Patrioty. Z poważaniem . I w odpowiedzi na pytania uzupełniające 17 lipca 2000 r. Szanowny Panie Teenielu, Dwa lata po naszym spotkaniu jest kilka interesujących wydarzeń. W piątek 9 października 1998 r. KYSEA (Rządowy Związek Spraw Zagranicznych i Obronnych) wybrała Patriot Air Defence System, aby spełnić wymóg operacyjny Hellenic Air Forces (HAF). Umowa między GAD (Generalna Dyrekcja Uzbrojenia) Greckiego Ministerstwa Obrony Narodowej a głównym wykonawcą Raytheonem została podpisana 19 lutego 1999 r. Umowa dotyczyła czterech PAC-3 (każda z sześcioma poczwórnymi wyrzutniami). ), 200 pocisków GEM i dwóch ICC z opcją dla dwóch dodatkowych FU. Do czasu dostarczenia nowych systemów, umowa przewidywała trzyletni leasing za pośrednictwem FMS (Foreign Military Sales) trzech FU (każdy z czterema poczwórnymi wyrzutniami), 96 (ostatecznie 110) pocisków i jednego ICC z amerykańskich zapasów Armysa . Wartość kontraktu na cztery pociski FU, 200 GEM i dwa ICC wyniosła 887 milionów dolarów (917 milionów dolarów, w tym koszt dzierżawionych systemów). Kontrakt został aktywowany w czerwcu 1999 r., A od stycznia 2000 r. Opcja została aktywowana (ostateczny koszt, pierwsze zamówienie, wynosi obecnie 1,139 mld dolarów). Sześć FU zostanie dostarczonych w okresie od września 2001 r. Do maja 2002 r. (Zakończenie dostawy systemów). Wydzierżawione systemy zostały uruchomione 18 lutego 2000 r. W Salonikach. 350. Grupa NIKE stała się 350. pociskiem kierowanym (350 GMW). 350 GMW w tym momencie ma trzy eskadry, 21 eskadrę pocisków kierowanych (21 GMS, znajdującą się w pobliżu Aten), 22 eskadrę pocisków kierowanych (22 GMS, Skyros Island, na Centralnym Morzu Egejskim) i 23 eskadrę pocisków kierowanych (23 GMS , Saloniki, w północnej Grecji). Każda eskadra ma FU z czterema poczwórnymi lsaunchers (LS) M-901, jeden radar (RS) ANMPQ-53, jeden ECS (Engahement Control Center) AN MSQ-104, jeden AMG OE-349 MRC i dwa generatory energii elektrycznej. Jednocześnie w Crecie został przekazany system S-300 PMU-1, który został zamówiony przez rząd cypryjski. Greckie Siły Powietrzne utworzyły 138 Grupową Grupę Rakietową, która obsługuje system w pełnym zakresie. Jednostka, system i projekt są bardzo sklasyfikowane i nie są dostępne żadne inne szczegóły. Jeśli chodzi o Nike-Hercules, możliwe jest, że prawie wszystkie eskadry zostały dezaktywowane, a personel rozpoczął trening w systemie Patriot. Greckie Siły Powietrzne odmówiły komentarza na temat dokładnego statusu systemu w tym okresie. Cóż, myślę, że to wszystko, Cieszę się, że mogę usłyszeć od ciebie, Pozdrawiam, Pericles South Mountain ku-prism. orgvirtualprismjourgreen20065 z Tomas Page Ron Gelinas. mówi 76 stopni 30 59,14 N x 68 stopni, 47 43,67 W 504 Powyżej poziomu morza - Argumentacja północy na południe wydaje się skończona, Richard E. Evans dostarczył mapę. 133 K Bytes Bardzo dziękuję :-)) Powiedział także: Tak, na magazyn są dwie windy. Każda strona miała 3 lub 4 czasopisma. w odpowiedzi na dokument mówiący, że magazyny rakietowe miały dwie windy na magazyn, co prawie na pewno było odpowiedzią na trudny klimat, co wykluczałoby użycie wyrzutni satelitów na powierzchni. Magazyny w Thule były wyjątkowe. Hale typu B z Rosnącej Gwiazdy były zatrudnione tylko w Thule AFB na Grenlandii. Mieli 49 stóp długości i 123 stopy szerokości i mieli dziesięć pocisków. E-mail poniżej nie ma określonej kolejności, a teraz dodaje najnowsze do góry (w pobliżu). Niedawno Google Earth przyjrzało się bazie lotniczej Thule i zlokalizowało pozostałości baterii D na South Mountain. Tak, ci z nas, którzy tam byli, ostatecznie zgadzają się, że baterie C i D były na South Mountain, a pozostałe dwa A i B WERE na North Mountain. Widok powietrza w obszarze D Battery IFC jest dość wyraźny, a betonowe kolumny podtrzymujące furgonetki Adminradar i pomieszczenie Mess Hallpxrec oraz kino (projektor był rzeczywiście na suficie maleńkiego PX) są nadal widoczne. Betonowa podłoga budynek generatora na lewo od mesy i garaż na prawym końcu budynku Admin jest nadal dostępny. Pozostałe dwa budynki, NCOQBOQ, w prawym górnym rogu. i EMq po drugiej stronie ulicy straciły swoje stosy. Najbardziej godne uwagi jest istnienie dwóch obudów ze sklejki, pomalowanych na czarno, które chroniły dwie anteny, a po prawej stronie znajduje się struktura wsporcza anteny LOPAR. Aby dalej nie mylić kierunków, muszę powiedzieć, że Góry Północne i Południowe były geograficznie poprawne, ale nie zorientowane północą magnetyczną, ale prawdziwą (mapa) północną. Północny biegun magnetyczny, który znajduje się w północnej Kanadzie, znajduje się w rzeczywistości 72,5 stopnia na zachód od bazy lotniczej Thule. Dzięki temu nasz wyświetlacz radarowy LOPAR jest wyjątkowy. Pokrętło azymutu otaczające zasięg radaru zostało obrócone o 72,5 stopni na zachód, tak że 6400 milsów, zwykle o 12 w Stanach, było faktycznie około 10 0 zegarowych. Stało się tak, ponieważ radar Sił Powietrznych na P Mountain był zorientowany magnetycznie do kierowania samolotem, który polegał na kompasie magnetycznym. I do dalszego rozbawiania, kiedy poprosiliśmy ich, aby przekazali nam raporty o położeniu dla samolotu Flight Post, abyśmy mogli go użyć do testowania równoczesnych tras naszych radarów, otrzymaliśmy pozycję w stopniach i milach. Zabawa Naprawdę mam nadzieję, że to raczej informuje niż dezorientuje. Nie mogę powiedzieć, że moja wycieczka była przyjemna w latach 64-65, ale była interesująca. Nie chciałbym tego powtarzać, ale cieszę się, że miałem tyle szczęścia, że ​​doświadczyłem Thule. Bardzo się cieszę, że jestem częścią zamykania systemów w czerwcu 1965 r. I pakowania ich do wysyłki z powrotem do Tooele Army Depot. Do dziś nie wiem, kto dostał zegar 8-dniowy z furgonetki BC. Nie było go, kiedy zamknąłem drzwi. Ron Gelinas. El Paso TX. Baterie Nike A i B znajdowały się w pobliżu North Mountain. Baterie C i D znajdowały się w pobliżu South Mountain. Ich wieże radarowe nadal wychodzą z miejsc kontroli, nic więcej. D Uruchomienie wciąż tam jest i C Uruchomienie też. Mogę dostarczyć zdjęcia z D i C, jeśli ktoś ich chce. Po prostu napisz i zapytaj. Sprawdź też moją stronę, jeśli chcesz zobaczyć dziś Thule Greenland. Richard E. Evans ARCTECCMOC BMEWS Site 1 Baza lotnicza Thule, Grenlandia Comm: 719-474-3840 wew. 5215 DSN: 629-5215 community. webshotsuserpolarbearbait Strony zostały zbudowane w latach 1957-1958. Co ciekawe, te strony uważano za część ARADCOM, ponieważ zostały poświęcone obronie Kontynentalnych Stanów Zjednoczonych. Pisma rakietowe miały dwie windy na magazyn, co prawie na pewno było odpowiedzią na ostry klimat, który wykluczałby korzystanie z wyrzutni satelitarnych na powierzchni. Uwaga: 4 maja 55th Arty zaprzestał działalności w maju 1965 r., Kończąc obronę rakietową Nike bazy Thule. Uważam, że oznaczenia Twojej witryny dla Thule są poprawne. A455 znajdował się w miejscu TH-01 B455 znajdował się w miejscu TH-13 C455 w TH-40 i D455 w TH-60. Baterie A i B znajdowały się na tzw. South Mountain, podczas gdy baterie C i D były na North Mountain. Baza lotnicza Thule leżała w dolinie między górami. Baza lotnicza była znana jako Down Town, ponieważ była to najbliższa rzecz, którą mieliśmy w mieście. Budynki zbudowane dla jednostek obrony powietrznej miały specjalną konstrukcję, aby wytrzymać straszliwe wiatry, które czasami się pojawiają. Nazywane są one fazami, a wiatr może osiągnąć 100 mil na godzinę w mniej niż pięć minut. Zawsze wiesz, kiedy budowana jest faza, aby temperatura zaczęła się wspinać z powodu tarcia powietrza. Im szybciej się wznosi, a im dalej się podjeżdża, tym poważniejsza jest faza. Kiedy nadchodzi faza, wszyscy zostają w budynku, w którym aktualnie przebywają. W sytuacjach awaryjnych między budynkami istniały liny o 3 średnicach, które można wykorzystać do stabilizacji. Wyobraź sobie próbę chodzenia po lodzie z wiatrem o prędkości 100 mil na godzinę. Każdy budynek był samodzielny z własnym zapleczem wodnym i toaletami. K racje były na porządku dziennym podczas faz. Furgonetka BC i furgonetka RC znajdowały się w budynku administracyjnym, a wszystkie anteny były wewnątrz nadmuchiwanymi antenami z pojedynczymi dmuchawami. Thule był światem własnym. Nie było tam absolutnie żadnych zależności, a jedynymi samicami było kilka pielęgniarek przydzielonych do szpitala i kilka duńskich rodzin w duńskiej wiosce, która znajdowała się po północnej stronie północnej góry. Fraternizacja nie wchodziła w rachubę. To samo dotyczyło Eskimosów. Naprawdę trudno było znaleźć się w tym samym budynku z Eskimosem. Whew. Thule jest bardzo suchym krajem z mniej niż 1 opadem rocznie. W miesiącach letnich temperatura wynosi około 55 stopni, aw miesiącach zimowych około -55 stopni. Obszar wokół bazy jest suchy i zakurzony latem bez żadnej roślinności, a zimą pokrywa śniegiem podłoże. Na wiosnę pojawia się bardzo mały mch, który pokrywa niektóre skały, a króliki i lisy je pożerają, tak jak siebie nawzajem, aby przetrwać. Pewnego razu wybrałem się na wycieczkę na tereny South Mountain (chyba akumulatory A B). Byłem zaskoczony, że część infrastruktury nadal jest na miejscu. Jednak obiekty podziemne były wypełnione lodem do około 5 lub 6 stóp poniżej sufitu. Wyglądało na to, że zostały specjalnie zalane. Jako meteorolog, nie mogę zobaczyć, jak tyle śniegu dostanie się do tego miejsca przez małe drzwi i stopi się, by spowodować tak równy podział lodu w bunkrze. Jedyny wniosek, jaki mogę wyciągnąć, to fakt, że zostało to zrobione w ramach jakiegoś międzynarodowego porozumienia lub ubezpieczenia, że ​​nigdy więcej nie zostaną użyte. Pochodzę z Minnesoty, wierzę w prawie każdą opowieść o zamieci śnieżnej, nawet samemu dostałem jedną lub dwie historie :-) - Ed Thelen Inna sprawa, wydawało się, że są jakieś stare budynki (które w tym czasie były w trakcie zerwana na początku jesieni 1995). Wewnątrz jednego, który wyglądał jak sala chow, były wszystkie obrazy tropikalnych widoków na metalowych ścianach. Mój gospodarz powiedział mi, że zostały namalowane przez kogoś, kto stacjonuje tam, by spróbować wyluzować z pobytu. Podjęto próbę ratowania niektórych jako reliktów minionej epoki. Nie wiem, co się stało. Możesz zadzwonić do bazowej stacji meteorologicznej Thule lub biura spraw publicznych (jeśli możesz uzyskać bezpośrednie połączenie telefoniczne) lub wypróbować biuro Public Affairs 21. Kosmicznego Skrzydła w Peterson AFB w Colorado Springs, odkąd Thule jest pod ich wpływem. Zdjęcia były bardzo dobrze zrobione i ciekawe do obejrzenia. Jeszcze jedna interesująca uwaga na temat Thule, w zasadzie dwóch głównych instalacji, w górnym obozie działa radar BMEWS. Znajduje się około 10 mil od bazy lotniczej (która w szczycie w latach 60. była domem dla blisko 18 000 pracowników, największego wówczas centrum populacji w Grenlandii). Tak czy inaczej, w elektrowni na najwyższym obozie znajduje się szereg generatorów elektrycznych diesla odzyskanych z okrętów podwodnych o napędzie elektrycznym z II wojny światowej. To one służyły do ​​generowania mocy, dopóki nie skończą linii transmisyjnej z bazy lotniczej we wczesnych latach 90-tych. Nadal są w stanie wytwarzać energię i są wykorzystywane jako awaryjne wsparcie zarówno dla obozu górnego, jak i dolnego. Całkiem fajne. Informacje od Al Dugan alduganexp - 3 listopada 1999 Wierzę, że masz strony na odwrót. Baterie AB były na North Mountain, a CD na South Montain. Bateria miała tę cechę, że była najbardziej północną jednostką w armii, podczas gdy bateria B miała rozróżnienie na najbardziej wysuniętą na północ część armii. Służyłem w latach 1958-59 i byłem w oryginalnym pakiecie Conversion, który został przeszkolony w Ft. Błogość i sprowadzili batalion do Thule. Ed Thelen komentuje: Co to są ludzie z Grenlandii? Wydaje się, że są równo podzieleni między baterie A B na północy, a baterie A B na południu. Moja pamięć nie ma się czym chwalić, ale przynajmniej wiem, że moja bateria znajdowała się we wschodniej części Chicago. Być może wybrakowanie i długie zimowe noce dotarły do ​​mnie Informacje od Rob Vinson (luty 2002) Stacjonowałem w TAB w 89-90, potem byłem odpowiedzialny za programy środowiskowe w TAB od 91-95, podczas gdy ja stacjonowałem w Peterson AFB . Podział, nad którym znajduje się strona, można rozwiązać, patrząc na mapy historyczne. Mapy znajdujące się w bazie w Base Engineering Office pokazują, że miejsca A i B znajdowały się na North Mountain. Witryna C znajdowała się na South Mountain. Strona D Control znajduje się na South Mountain, ale strona D Launch znajduje się w niewielkiej dolinie od South Mountain, na terenie znanym jako Fox Peak. Wiele obiektów naziemnych zostało zburzonych podczas likwidacji obiektów, ale pozostało kilka obiektów. Z czasem uległy one pogorszeniu i stały się zagrożeniem dla bezpieczeństwa. Ostateczne wyburzenie obiektów A i B rozpoczęto w 1987 r. I zakończono w 1989 r. Obserwowałem, jak ostatni gruz budowlany został wepchnięty do wyrzutni, drzwi zostały spawane zamknięte, a cały obszar pokryty około 3 stopami brudu . Dwa budynki A, teren A, magazyn i obiekt konserwacyjny nie zostały zburzone, ale zostały sprzedane rządowi autonomicznemu Grenlandii i nadal są wykorzystywane jako magazyny dla obsługiwanego przez rząd punktu handlowego. Dwa obiekty na stronie C, gdzie znajduje się kompleks restauracyjny i baraki. Budynki te, wraz z wieżą strażniczą, zostały zburzone w latach 1995-1996 wraz z około 220 innymi starymi budynkami (głównie płaskowyżami, które służyły jako akademiki, gdy TAB było znacznie większe), które nie były już potrzebne w TAB. Jedyną pozostałą strukturą nadziemną w miejscu D Launch jest wieża strażnicza. Podstawy wież radarowych nadal istnieją na South Mountain, ale wszystkie obszary North Mountain zniknęły. Kilka płyt podłogowych to wszystko, co pozostaje. Zniszczono także miejsce AADCP w P Mountain. W połowie lat 80. pożar zniszczył wiele budynków. Kiedy przybyłem w 1989 r., Około połowa obiektów wciąż stała. Rozpoczęliśmy wyburzanie pozostałych budynków w 1994 r., A prace zostały zakończone w 1996 r. Jedynym obiektem na szczycie góry P jest teraz nadajnik mikrofalowy Greenland Telephone i mały budynek generatora. Kilka sztuk zostało zapisanych do użycia w TAB. Na przykład, jeden z 25 000 galonów paliwa zbiorników został zdemontowany do TAB, a teraz obsługuje główną elektrownię bazową. Przez lata brałem wiele osób na wycieczki po szczątkach stron Nike. Wciąż mam możliwość odwiedzania TAB od czasu do czasu, ponieważ firma, w której pracuję, wykonuje prace konsultingowe w zakresie ochrony środowiska. Zawsze lubię podróże na szczyt świata. W 1957 i 1958 roku skonstruowano cztery baterie systemu Army Nike Defense (dwa na North Mountain i dwa na South Mountain) pod kodem Rising Star. Te pociski Surface to Air (SAM) zostały połączone razem z interceptorami powietrza i systemem kontrolno-ostrzegawczym. Każda lokalizacja miała dwa obszary: uruchomienie i sterowanie. Zostały one zamknięte w lipcu 1960 r. Bateria A została rozebrana w 1990 r., Ale dwa budynki wciąż stoją na wodowaniu w Dundas Village. Akumulator B został rozebrany na nieokreśloną datę, a szczątki w miejscu startu zostały wepchnięte do podziemnych silosów. Bateria C jest nadal w dużej mierze nienaruszona. Prawdopodobnie jest to najlepszy pozostały przykład w Thule. Koszary i stołówka wciąż stoją, ale magazyn już nie istnieje. Trzy struktury wystrzeliwania pozostają nienaruszone. Jedna klatka schodowa, dzieło żołnierzy wciąż przetrwało. Jest to przedstawienie gęsi i odnosi się do sektora gęsiej obrony powietrznej, do którego należała bateria. C Control został zburzony. Wszystko, co pozostaje, to konkretne podstawy radaru. Bateria D, D Launch znajduje się na South Mountain, z widokiem na North Star Bay, struktury startowe są nadal nietknięte, podobnie jak wieża strażnicza. Jeśli masz komentarze lub sugestie, wyślij e-mail do Ed Thelen Zaktualizowano 19 maja 2018ES (E-mini SP 500) Handluję wyłącznie E-mini SampP 500. Znajduję zalety w specjalizacji na jednym rynku. For those who are not yet trading futures because they dont understand them, I hope this introduction will provide you with enough information and confidence to look seriously at trading the E-mini. Below I will give you basic information on the E-mini for the SampP 500 and the advantages I see trading this market. BACKGROUND: The Chicago Mercantile Exchange (CME) introduced the SampP 500 futures contract in the Spring of 1982. The commodity ticker symbol for the big contract is SP. The drawback to SP was that it was expensive and out of the financial reach of most individual traders. It became the domain of institutions and large market players with deep pockets. In order to open up index futures trading to the individual traders, the CME created smaller sized future contracts called the E-mini in 1997. The current value of the E-mini contract is 15 the size of the big contract. The E-mini quickly became the fastest growing product in CME history, and the most popular equity index futures contract in the world. Istnieją ku temu dobre powody. Whereas the big contract (SP) is traded by the old-fashioned open-outcry method on the trading floor, the new E-mini (ES) is traded electronically through CMEs Globex system. When the E-mini SampP 500 was introduced, the big contract (SP) was valued at 500 times the index. Subsequently, the big contract was split 2:1 and a contract is now valued at 250 times the SampP index. The E-mini is valued at 50 times the SampP index. What is a Futures Contract: It is an agreement between a seller and a buyer to deliver and take delivery of a commodity at a specified future date. But in the case of the E-mini SampP 500 futures contract, the commodity is a portfolio of stocks (500) represented by a stock price index (the SampP 500). In practice, the delivery is a cash settlement of the difference between the original transaction price and the final price of the index at the termination of the contract. Rather than waiting for the end of the contract, however, the cash settlement occurs incrementally daily until the termination of the contract. The futures contract price corresponds to the underlying index, although it is not exactly the same. It can be higher or lower, but tracks closely enough to serve as a reasonable proxy. The Value of the E-mini SampP Futures Contract: This can be calculated by multiplying ES closing value by 50. As I write this, ES closed at 1091.50. Therefore, one ES contract is worth 1091.50 X 50 or 54,575. The important numbers for trading are: 1. How many ticks (minimum price fluctuation) are there in 1 point on the index and 2. What is the value of a full point or a tick For the big contract (SP), there are 10 ticks in a point, and each tick is worth 25, making a full point worth 250. For ES, there are 4 ticks in a point, and each tick is worth 12.50, making a full point worth 50. With my broker, a round trip trade with 1 contract costs about 3. So if I make one tick profit on a trade (12.50), I cover the cost of the trade and make profit. If I make 5 points on a trade with 1 contract, my profit is 5 X 50 250 minus commission. Five contracts would have yielded a nice 1,250 profit What are the margin requirements to trade ES Margin Requirements: This is what makes trading the E-minis so appealing. The margin requirements vary from broker to broker, so I will give you my brokers margin requirements. Initial intraday margin: amount in your futures trading account needed to open a trade during the regular session Margin Requirement per contract 1,406 Intraday maintenance margin: amount needed in trading account to maintain each contractMargin Requirement per contract 1,125 Initial Overnight Margin: amount needed to carry each contract through the 16:15 closing of the day sessionMargin Requirement per contract 5,625 Overnight Maintenance Margin: amount needed to maintain each contract that was held through the 16:15 close of the day sessionMargin Requirement per contract 4,500 As an example, if you have a 7,500 futures trading account, you can: Trade a maximum of 5 contracts during the day. (7,5001,406 5.33) Avoid a margin call during the day (maintenance requirement) if your account doesnt fall below 5,625 (a coincidence that it is the same as the initial overnight margin requirement), and you are trading the maximum 5 contracts. (1,125 x 5 5,625) This is not calculated at the close of the trade, but while the trade is active, and is based on the changing price. Carry 1 contract through the 16:15 close of the day session. You would need 11,250 to carry 2 contracts through as an initial overnight trade. (5,625 x 2 11,250) Avoid a margin call on a 1 contract overnight trade if your account doesnt fall below 4,500. A couple observations can be made from the facts just stated. First, you have tremendous leverage trading ES. Secondly, you are severely penalized if you carry a trade through the 16:15 regular session closing. This is basic information for those who trade ES already, but for those who are still considering it, I hope this is useful. I wish someone had made all this clear to me when I began trading the E-mini. A fear of the unknown kept me away from it. Advantages: Why do I trade an E-mini Minimal cash requirement to open a futures trading account. Highly leveraged trading vehicle (money can be made and lost fast). The margin requirement are low. To day-trade stocks, a minimum 25,000 trading account is required. You can participate in broad market moves, with one trading decision (one chart to analyze) - instead of having to select individual stocks (analyzing many charts). No market research is necessary. You are on a level playing field when placing trades because of an around-the-clock electronic trading platform (Globex) that the E-mini is traded on. The full-size contract, SP, still uses the open outcry pit trading method, with inherent delays. For this reason, even large institutions and hedge funds trade the E-mini. Generally low commissions. High liquidity and therefore minimal slippage and tight bidask spread (1 tick) No up-tick rule for shorting, Beautiful charts to analyze. Even 1 minute charts reveal Elliott Wave patterns. Exclusively Trading ES: Aside from my IRA, all my trading is done with ES. Why do I specialize For me, there are advantages to specializing. There is the old saying that a generalist learns less and less about more and more, until he or she knows nothing about everything and the specialist learns more and more about less and less, until he or she knows everything about nothing. Well, in this instance I think I get closer to learning more and more about something. I believe that markets have personalities. By getting to know one market intimately, you can feel when you are in synch with the market and when youre not. Thats an edge. I like the way ES moves, and the charts it makes. By trading ES exclusively, I feel like I am part of an unfolding story that I am following closely. When I jump from stock to stock or index to index, I have to reanalyze charts and I feel I may be missing some subtleties when Im jumping around. IMO, ES is the ideal trading vehicle. What more do I need Try MortiES 30 day free trial .

No comments:

Post a Comment